יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

אמיר הירשברג

בימים אלה עמיר הירשבר, אדם שבעבר היה מואשם ע"י משטרת ישראל במעשים פליליים, כמו סימום לקוחות. כמו כן היה סמנכ"ל שיווק של חברה בשם אוריינטל טרוול, ועוד הרבה שמות אחרים תחת אותו שם היום עובד כמנהל שיווק בחברה אחרת.

שם החברה היא: PRESS CAST או פרס קסט בעברית .

הייתי מת לדעת אם אמיר או עמיר הירשברג אכן בסופו של דבר נתבע ע"י פרקליטות המדינה בשל המעשים שיוחסו לו.

שם החברה ופרטים נוספים על התנהלות החברה בפוסט מצויין כאן:
"השמרו מנוכלים"

כמו כן תוכלו לקבל מידע רב על המקום העבודה הרבים ודרכים יצירתיות של אדון אמיר הירשברג לשווק את החברה שבה עבד ויש אומרים שהייתה בבעלותו, פשוט כנסו לגוגל וכתבו אורינטל טרוול.

לא משנה מה, אני לא אהיה אחד הלקוחות של חברה זאת...

3 תגובות:

  1. בקשה/שאלה:
    אמא שלי נפלה בפח של אוריינטל טרוול לפני 4 שנים בערך, וזה עלה לה בסופו של דבר משהו כמו עשרת אלפים שח. עד פה - מילא. כפרות. כבר שכחנו.
    בזמן האחרון מתקשרים אליה כל הזמן מאיזו חברה בשם "אומגה" ומציעים לה למכור את החברות שלה לאנשים אחרים שרוצים לטענתם לשלם עשרת אלפים שח עבור החברות.
    לא משנה כמה אני מסבירה לה שאין מצב שזה לא עוד נסיון לעוקץ - היא לא מאמינה לי וביקשה שאבדוק באינטרנט.
    אולי אתם יודעים איפה אוכל למצוא מידע שיעזור לי להוריד את אמא שלי מהשטות הזו? אולי אנשים אחרים שעשו את הטעות ונסעו לאן שזה לא יהיה כדי לגלות שהם מתבקשים שוב להוציא את פנקס הצ'קים שלהם?
    דרך אגב - סתם בשביל החיוך - אמא שלי, בתום לב, רשמה גם אותי למועדון הפיקטיבי הזה, וגם אליי התקשרו כמה פעמים לפני שנתיים בערך עם הצעה שאמכור את החברות - אבל כל פעם עניתי להם "למכור? מה פתאום למכור? אני כל כך נהנית. לא, בשום אופן, אני מרוצה מאד". זה הוריד אותם לגמרי אחרי פעמיים-שלוש, וגם היה כיף לשמוע את ההפתעה בצד השני של הקו...

    השבמחק
  2. צדק" שלום רב,

    בשם מרשי, מר עמיר הירשברג, הריני לפנות ולהתרות בפניך כדלקמן:

    1. ניתנת לך בזאת התראה בכתב בת 24 שעות לחזור בך מכל מה שכתבת על עמיר/ אמיר הירשברג ו/או חברת פרס קסט ולהתנצל בכתב מעל דפי הבלוג.

    2. דבריך הינם שקריים ולמצער כוזבים ומוציאים את דיברתו של מרשי רעה, כמו גם את דיבתה של חברת פרס קסט, וכפי הנראה מטרתך הינה לגרום למר הירשברג לנזקים כספיים ו/או תדמיתיים.

    3. דבריך מהווים עבירה על איסור חוק לשון הרע, עבירה הכוללת בנסיבות מסויימות סנקציות של מאסר, אשר כפי הנראה בהחלט חלים במקרה זה ולכל הפחות תידרש לשלם את הפיצויי המינימאלי הקבוע בחוק איסור לשוןם הרע - 100,000 ש"ח, שכן ברור שבכוונתך לגרום לנזקים כספיים ו/או תדמיתיים להירשברג ו/או לחברת פרס קסט.

    4. התראה בכתב זו נשלחת גם למנהל האתר ו/או לבעלי אתר האינטרנט, שכן היה ואלו לא יסלקו באופן מיידי את דברי לשון הרע שפירסמת, נראה בהם מעוולים, ביחד ולחוד, עמך ומשתתפים במטרה ששמת לעצמך.

    5. תזכור, 24 שעות יש לך ולמנהל האתר להסיר את מה שכתבת ולכתוב התנצלות למר הירשברג ו/או חברת פרס קאסט.

    6. היה ולא תפעל כאמור, תוגש נגדך ו/או נגד מנהל האתר ו/או אתר האינטרנט ממנו הנך פועל תביעה לבית המשפט לאכיפת מלוא זכויות מרשיי כלפיכם.

    7. לא תשילחנה התראות נוספות.


    מימון אביטן, עו"ד
    ד"ר יוסי כהן, משרד עורכי דין

    השבמחק
  3. שלום צדק

    יש לי בקשה קטנה. גם אני אמיר הירשברג (לא זה שאתה מדבר עליו אלא זה שכותב את הבלוג הזה http://gvcon.blogspot.co.il/ אפשר למצוא אותי גם ברשתות חברתיות LINKEDIN ופייסבוק).
    הבלוג שלך ששמו זהה לשם שלי והוא עולה ראשון כאשר מריצים עלי חיפוש בגוגל.

    אני מבין למה כתבת את מה שכתבת ואין לי בעיה עם זה, אבל אני אשמח אם תוכל לעזור לי קצת להתמודד עם גוגל (אני עצמאי וזה קצת פוגע בפרנסה). אפשר למשל לשנות את כתובת הבלוג, ואת השם מ"אמיר" ל"עמיר" כדי שזה לא יעלה בחיפוש על השם שלי.

    תודה

    השבמחק